onsdag 19 oktober 2011

Skissutmaning layout med ”knorr”

Scrapptorget pågår det en CC. Här kommer mitt bidrag till en skiss med "knorr" som var att man skulle ha minst en stämpel gärna flera.
Uppe i vänstra hörnet syns hunden Ronja som var jättebusig rena turen att hon inte slet isär allt!
Jag har stämplat hörn stämpeln med distress gathered twigs tror jag den heter sen embossade jag med clear.
När jag började lägga på papper tyckte jag det blev så tomt på sidorna.
Jag stämplade med olika blad stämplar som kommer från samma set i vintage photo, gathered twigs och faded jeans (passar bra att jag har jeans på bilden).
Jag började lägga på blommor och blad men det passade inte alls. Det blev metallblommor med små pärlor i passande färger och ett hjärta. Jag blev riktigt nöjd med utseendet på denna!.

1 kommentar:

Unknown sa...

Härligt med så mycket stämplat! Gillar MYCKET! Tack för att du är med i Scrapptorgets CC! /Pia