söndag 20 januari 2013

Färgglad lo

Det är inte så ofta som jag scrappar bilder på mig själv, när man tänker efter är det riktigt synd jag ska försöka scrappa mer bilder på mig detta år. Jag hittade en rolig utmaning hos Scrapidoo där man skulle ha minst fem färger.


Alla papper och bandet kommer från scraps of darkness augusti kit Jamaican Sunset så härligt glada färger! Skönt att göra en färgglad och rolig lo nu när det är kallt ute.

 Bladen är från Prima resist canvas tror jag de heter som jag målade med en grön mist.


 

2 kommentarer:

Stephi sa...

verkligen färgsprakande så som utmaningen kräver. Kul att du gjorde en krans runt kortet. Lycka till, själv har jag tänkt hänga på den utmaningen men glömmer bort hela tiden.

Anna sa...

Ja vilken härligt färgglad layout!

Tack för kommentaren i min blogg!

Vinterkramen Anna